Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Η δυναμη της αγαπης

Αχχχ...ενα μονο θελω να πω...Δεν ξερω πως, γιατι αλλα ξερω ενα πραγμα που ειναι πιο σημαντικο απο ολα αυτα...Ειμαι χαρουμενη, Ι m happy, je suis heureux...Σε ποια γλωσσα θελετε να το πω για να το καταλαβετε...Και για ολη αυτην την χαρα οφειλεται ενα και μονο ατομο..Οχι δεν ειναι οι φιλοι μου που τοσο αγαπω αλλα ο Χ...! Ναι...αζαπες μου ειμαι happy χαρη σ αυτο το ατομο...Δεν μπορω να το πιστεψω...Πρωτη φορα νιωθω ετσι και δεν μπρω να το εξηγησω..Μπορει να οφειλεται στο οτι εχω καποιες, μικρες μεν, πιθανοτητες να γινει κατι...
Βεβαια δεν γραφω αυτο το κομματι για να σας μιλησω γι αυτο το ατομο, που πραγματικα θα το ηθελα, αλλα για να σας πω για την δυναμη της αγαπης...Το ποσο μπορει να σε αλλαξει.
Λογικα οι περισσοτεροι μπορει να το εχετε νιωσει...Μιλαω γι αυτο το συναισθημα που σε κανει να θες να φωναξεις απο την χαρα σου, να γραψεις παντου τα ονοματα σας αλλα και οτι δεν μπορεις να κοιμηθεις..Αυτο ειναι η αγαπη,αν κι οχι καθαρη γιατι στην ηλικα μου ειναι καπως αυθορμητο και αβεβαιο να πεις σ αγαπω...Και ετσι και γω νιωθω αυτο το συναισθημα για πρωτη φορα. Κολλησα και δεν μπορω να το αποφυγω.
Το ομολογω...Ειμαι ερωτευμενη και κολλημενη με ενα ατομο...Τωρα αν θα υπαρξει ανταποκριση δεν ξερω αλλα....!
Τεσπα...αυτη ειναι η δυναμη της αγαπης....Ολα αυτα που νιωθεις, που σου θολωνουν το μυαλο, και εισαι σαν χαζοχαρυμεν χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο, αν εξαιρεσουμε οτι αγαπας!



Αχχχ....συγνωμη αν το κειμενο ειναι καπως...αλλα ηθελα να τα βγαλω απο μεσα μου και να τα μοιραστω μαζι σας
I am happy!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου